Bekend maakt bemind In de categorie ‘incidentele pleitbezorgende BN ‘er’ vielen Julius Jaspers en Eric van Veluwen. Deze topkoks beloofden en public hun culinaire hoogstandjes alleen nog te bereiden met zuivel van ‘buitenkoeien’: koeien die in de wei komen dus. Ze vroegen heel Nederland hun voorbeeld te volgen. Barry Hay, zanger van Golden Earring en al jaren donateur van WSPA, werkte mee aan een video voor de internationale campagne Choose Cage-Free, tegen ‘het ei uit de legbatterij’. Hij deed daarnaast een algemene oproep ons werk te steunen. Zangeres Jennifer Ewbank is sinds 2012 onze officiële ambassadeur. In 2013 trad ze onder meer op bij het charity dinner dat we samen met het Carlton Hotel in Den Haag organiseerden en deed ze mee aan de Hondenloop op Dierendag in het Amsterdamse Bos. 5.5 Resultaten 5.5.1 Website Ons doel voor 2013 was: tien procent meer bezoeken aan www.wspa.nl dan in 2012. We slaagden ruimschoots, want kwamen uit op een groei van 23 procent – met 413.760 bezoeken en 349.142 unieke bezoekers. 46 - jaarverslag 2013 Als we alleen naar het websitebezoek kijken dat een direct gevolg is van onze communicatieactiviteiten, is de groei nog groter: 162 procent! Dat was vooral te danken aan de inzet van sociale media, met name Facebook. Pagina 45

Pagina 47

Voor boeken, online reclamefolders en reisgidsen zie het Online Touch content management beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een webwinkel in uw PDF's.

WSPA Jaarverslag 2013 Lees publicatie 1Home


You need flash player to view this online publication